Groot compliment voor de after-sales bij Zign! Templates kun je bij veel bedrijven aanschaffen, maar sinds ik bij Zign klant ben, staat de keuze voor mij en mijn opdrachtgevers vast: orderen bij Zign of anders geen template!
Ondanks de zeer betaalbare tarieven, is Zign in staat om ongelooflijk goede service te leveren na aanschaf. Want bij het ombouwen en personaliseren van een template kun je voor vraagstukken heel eenvoudig terecht bij de helpdesk die via een chatfunctie 24/7 bereikbaar is. En dat scheelt een hoop uitzoekwerk! Dat is op zich niet uniek, maar een paar dagen geleden liep ik tegen een functionaliteitsprobleem aan van de template die ik had aangeschaft en informeerde bij Zign naar de kosten om de functionaliteit aan te passen naar mijn wensen. Nog geen dag later kreeg ik reactie van een enthousiaste medewerker van Zign die een nieuwe code voor de gewenste functionaliteit had geschreven. Deze kon ik vanuit de bijlage knippen en plakken en het werkte direct. Onderdeel van de service, echt topklasse!
Dank je wel Martijn voor je kennis, kunde en enthousiasme! Groet van een zeer tevreden vaste klant!
Update 16-01-2017: In juli 2015 heb ik de eerste template bij Zign aangeschaft en gisteren had ik een probleempje waar ik niet uit kon komen. Een mail gestuurd naar de helpdesk en dezelfde avond nog reactie. Probleem opgelost, en dat niet alleen: ik kreeg ongevraagd tips en trucs waarmee ik enorm goed geholpen was.
Anderhalf jaar na aanschaf nog steeds after service... Super bedankt heren!Lees meer...